Reviews over Glaszetters


    Criminelen

    Review over Glaspunt

    5 kleine ruitjes laten plaatsen, half uur werk door 1 man, de ander was druk met zn telefoon en 1 deur met vensterglas ook een half uurtje werk. Rekening 1000 euro....na veel gezeik kon er ineens 400 euro af. Dit betaald om van het gezeik af te zijn met de verzekering dat dit alles was. Maar nee.....weken erna een Rekening van ruim 500 euro voor " ander glas".....wat een idioten daar......1500 euro voor een uur werk en wat ruitjes plaatsen van 30 bij 40.....ze kunnen het zuur krijgen maar we betalen helemaal niks meer en als ze moeilijk gaan doen zetten we er een advocaat op. 0 sterren voor dit criminele zooitje

    Sterke punten
    Liegen en idiote rekeningen sturen

    Zwakke punten
    Rekenen

    Vakkundig en punctueel.

    Review over Seuren Glasservice

    Gisteren kwam de glaszetter van Seuren om de lekkerder dubbele ruit in een raam te vervangen. De vlotte nette medewerker Richard was een echte vakman binnen het uur was de klus geklaard en na een kopje koffie ging hij verder met zijn drukke route. Prima service, op tijd en ondanks drukte toch een spoed afspraak geregeld.

    Sterke punten
    Op tijd snel geregeld en aardige medewerker.

    Zwakke punten
    Nvt

    Schandalig

    Review over GlasKoning

    Alles was kut. Levering niet goed en kregen niet een volledige douchedeur. Als je belt geven ze je doodleuk de schuld van alles. Uiteindelijk sturen ze doodleuk een nieuwe offerte voor een nieuwe deur. Om te janken zo slecht.

    Sterke punten
    Klant beledigen

    Zwakke punten
    Problemen oplossen

    onverschillig bedrijf

    Review over ProGlass

    Mijn ervaring is dat ik 2 jaar na de oorspronkelijke offerte alsnog gevraagd heb de ruit te vervangen met net een ander type glas. Bij nameten bleek in de nieuwe offerte niet de juiste maten te staan. Ik gaf aan in de veronderstelling te zijn dat ik had getekend en er een ruit kon worden geplaatst. Medewerker gaf aan dat ik het verkeerd had, dat het lang geleden was, hij honderden ruiten per jaar doet, ik dus niet kan verwachten dat de offerte dan klopt, dat ik het verkeerd had als ik dacht nu een ruit te hebben gekocht, dat hij op een enkel ruitje toch niet zit te wachten. De toon van de medewerker was onaangenaam en verwijtend. We zijn met wederzijds ongenoegen uit elkaar gegaan. Ik raad dit bedrijf absoluut voor een consument met een kleine klus niet aan, want kennelijk doe je er niet toe.

    Gewoon heel tevreden!

    Review over Glas Centrale Noord

    3 jaren geleden een offerte voor dubbel glas aangevraagd. Daar toen geen gebruik van gemaakt. Dit jaar wilde ik het wel laten doen. Opnieuw contact gezocht. Dat verliep vlot, snelle afspraak. Kwam op afgesproken moment, opnemen glas en aanbod voor glas was snel binnen op de mail. Offerte geaccepteerd! Daarna afspraak gemaakt voor het zetten. Er was aangegeven dat dit misschien wel wat langer kon gaan duren. Geloof dat ik iets van 10 weken heb gewacht totdat ik de mail kreeg voor maken afspraak plaatsen. Dit verliep ook prima, in goed overleg.
    De mannen die kwamen plaatsen waren op de dag van afspraak op tijd. Plaatsen ging prima. Afwerking was prima. Alles paste, ook niet onbelangrijk. Er zijn geen problemen geweest in het hele proces.
    Kort om tevreden en blij!

    Sterke punten
    - goed te bereiken
    - overleg is mogelijk
    - flexibel
    - "normale" mensen

    Zwakke punten
    Die kan ik niet benoemen

    Erg teleurstellend

    Review over Glas Centrale Noord

    Onbetrouwbare partij die erg slecht (of helemaal niet) communiceert.
    Komen daarnaast afspraken niet na en kunnen zich dat klaarblijkelijk permitteren in deze markt.

    Zwakke punten
    - communicatie
    - afspraken nakomen

    Oplichting glaspunt

    Review over Glaspunt

    Ik heb offerte bij glaspunt aangevraagd voor het plaatsen van HR++ glas. Na akkoord op de offerte heeft Dorst glasservice glas uit naam van Glaspunt het glas geplaatst. Nu ik, enige tijd later de rest van mijn ramen ook wil vervangen, kom ik tot de ontdekking dat er destijds geen HR++ glas is geplaatst, maar volgens de code in de sponning normaal dubbel glas.
    Ik heb hierover al een klacht geplaatst bij glaspunt. Zij hebben het geplaatste glas echter laten beoordelen door de glaszetter van het plaatsingsbedrijf. Een slager die zijn eigen vlees dus keurt....en die blijft volhouden dat het wel hr++ glas betreft.
    Terwijl in een eerder contact met glaspunt nog 150 euro wilde crediteren op de nota. Heel vreemd dat je nu beweerd dat het juiste glas zou zijn geplaatst. In de sponning staat een code die het bedrijf ook heeft. Een andere glasbedrijf geeft advies code aan dat het gewoon dubbel glas betreft. Ze weigeren de klacht op te lossen

    Sterke punten
    Verkopen en liegen

    Zwakke punten
    Oplossen klachten

    Komt afspraken niet na,

    Review over Glaspunt

    Na eindeloze keren afspraken gemaakt te hebben voor herstel van stormschade van afgelopen februari , nog steeds niet hersteld.
    De ene keer verkeerd glas bestelt ,de andere keer kon de betreffende glaszetter het niet plaatsen,omdat er een wasmachine onder het raam ston,of ik die zelf maar even weg wou zetten,op een stukje glas in lood reparatie wacht ik nog steeds,zijn onkundig als het iets anders is dan nieuwbouw,ik weet dat het moeilijk vakbekwaam personeel te vinden, maar de mensen die bij hun rondlopen zijn ronduit slecht,onbekwaam en nog arrogant en brutaal ook.

    Sterke punten
    In het niet na komen van afspraken

    Zwakke punten
    Niet leveren wat ze moeten doen,slecht werk,onbekwaam personeel,

    Dennis van glaskoning

    Review over GlasKoning

    Dennis is de directeur en is een vuile huichelaar eerste klas, vertrouw hem niet is zeer onbetrouwbaar

    Sterke punten
    Liegen en bedriegen

    Verschrikkelijke ervaring

    Review over AA Glas

    Bestel NOOIT glas bij dit bedrijf! Don't ever order glass with this company!

    Na maanden gewacht te hebben ivm leveringsproblemen (waarover geen enkele communicatie was vanuit het bedrijf, ik heb hier zelf wekelijks over moeten bellen om informatie te krijgen), heb ik meerdere malen gebeld om een afspraak te maken om het glas te plaatsen. Vaak de belofte gehad dat ik teruggebeld zou worden, dit is nooit gebeurd. Na 8 keer (!!!) zelf gebeld te hebben voor een afspraak, zou deze in de ochtend tussen 9-12 plaatsvinden. Vervolgens heb ik tot 17 uur thuis zitten wachten, waarbij ik meerdere keren gebeld heb en ze met nieuwe afspraken kwamen, die vervolgens ook niet werden nagekomen.

    Beschamend slechte communicatie en klantenservice, geen verontschuldigingen of compensatie vanuit het bedrijf aangeboden gekregen. Ik raad iedereen dit bedrijf ten zeerste af!

    super service en topkwaliteit

    Review over Glas Centrale Noord

    Door Glashandel Noord op de Slijperweg zijn 2 ruitjes geleverd voor onze patrijspoorten van de sleepboot. 8 en 10 mm dik was geen enkel probleem en de volgende dag lagen ze klaar. Top bedrijf met vriendelijke medewerkers.

    Sterke punten
    prijs-kwaliteit en service

    Vakmanschap is meesterschap!

    Review over Marc Hellegers

    Afgelopen week heeft Marc Hellegers met medewerkers onze voor- en achtergevel onder handen genomen. Dit tot volle tevredenheid en voor een nette prijs. Ons huis kan er voorlopig weer tegen!

    Sterke punten
    Vakmanschap staat voorop, zinnige adviezen en vlot afwerken.

    Zwakke punten
    Zou het niet weten.

    Aggresieve glaszetter

    Review over Glaspunt

    Ruit door storm kapot. Een uur na het bellen van de servicelijn kwam er ('s avonds nog) een glaszetter. Maar deze agressieve (en dronken??) glaszetter nam het mij kwalijk dat ik gebeld had. Onverrichte zaken stapte hij in zijn auto en reed weg.

    De servicelijn gaf het daarna aan 'vervelend te vinden dat ik het zo ERVAREN (!) heb'.

    Ik heb nog nooit een recensie geschreven, maar dit was echt absurd.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Agressief en niet klantgericht

    Prima bedrijf

    Review over GlasKoning

    Levering op tijd maten in orde en prijs kwaliteit uitstekend

    Oplichting!!!

    Review over Glaspunt

    Ruitje voordeur laten vervangen en natuurlijk betaald.. Een jaar later komt een deurwaarder aan de deur voor n niet betaalde ruit?????? Gelukkig wel nog een bankbetaalbewijs maar n heel gedoe met veel stress als gevolg. Never nooit meer glaspunt.....administratieve rotzooi is t daar.

    Zwakke punten
    Zaken niet op orde

    Een vraag over afspraak .

    Review over Stekelenburg Glas

    Gister 18 Nov,is er via ALIANCIE een nieuw vóórruit geplaatst !\\r\\n( Kamillestraat 37 -3812 XH ,Amersfoort ) Het rooster was niet de juiste maat,die zouden ze vandaag plaatsen,maar ze zijn niet geweest !\\r\\nZou u mij per e-mail een nieuwe afspraak willen sturen ,ik hoor nl niet altijd de telefoon

    Sterke punten
    Men was op tijd !

    Zwakke punten
    Geen bericht van afzegging !

    Na 5 maanden nog geen glas......

    Review over Glaspunt

    Na 5 maanden nog geen geen nieuw glas, een aaneenschakeling van niet terug bellen, verzetten van afspraken, je aan het lijntje houden. Voor glaspunt is het kennelijk de norm.

    Zwakke punten
    Het duurt veel te lang voordat geleverd wordt en er gaat uren en ergenis in zitten om er achteraan te zitten, anders gebeurt er helemaal niets.

    Prima glas en tevreden

    Review over Glas Centrale Noord

    Wij zijn zeer tevreden over het geleverde isolerende glas. Hardwerkend personeel dat afval keurig weer meeneemt. Komen prima op tijd. Aan te raden.

    prima bedrijf

    Review over Baronieglas

    De mannen van Baronieglas hebben 3 grote ruiten geplaatst.
    Toch bleken er 3 krassen op een ruit te zitten. Alhoewel de 3 krassen miniem waren en er eigenlijk geen respons van de leverancier te verwachten viel, toch een nieuwe ruit. Ook geen rommel gemaakt
    Hulde

    Sterke punten
    Goede afspraken

    Bad company

    Review over TG Glashandel

    Totale bad company

    Sterke punten
    nie

    Zwakke punten
    everything

    Administratieve OPLICHTERS

    Review over Glaspunt

    Als je een offerte opvraagt. Is dit een bevestiging!! Doe het niet!!

    Sterke punten
    Geen maar kunnen goed rekeningen sturen

    Zwakke punten
    Alles!!

    Oplichters

    Review over Glaspunt

    Slecht

    Sterke punten
    Ongelofelijk!!!

    Zwakke punten
    Alles

    Glaspunt OPLICHTING!!!

    Review over Glaspunt

    Als je klokt op offerte betekend dit: opdracht. Vragen voor een wc ruitje 200 euro en voor een hr glas van 1 x 1.30 300 euro. Als je dan niet wil tekenen voor de prijs. Zegt de opmeten dat dit alleen voor het meten is. Maar de rekening wordt meteen gestuurd! Niets geleverd. Ja wel veel gezeik tot aan de deurwaarder toe!! Begin er niet aan!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Geen aanrader

    Review over AA Glas

    Ik zou AA glas niet aanraden en niet weer mijn ramen laten vervangen!

    We hebben een oud huis waar we in totaal 9 ramen hebben laten vervangen. De meesten hiervan zijn te klein opgemeten waardoor er veel kit nodig was om de zwarte rand van t glas weg te werken. Verder hadden de monteurs weinig oog voor detail. Nieuwe opdeklatten waren in eerste instantie niet netjes opgemeten en gemonteerd. Ook een voorzetraam was scheef gemonteerd. Ze zijn teruggekomen om dit te corrigeren, maar je zou eigenlijk verwachten dat ze dit gewoon in 1x goed geplaatst kan worden. Verder hebben ze bij een raam de oude opdeklatten herbruikt, waarvan eentje gebarsten terug geplaatst. Zie foto.

    Wel goed was t contact voor de plaatsing en het was handig dat de offerte online in detail te bekijken was. Uiteindelijk wil je echter gewoon mooie ramen.

    Heb je een oud huis en is er glas lek of wil je beter isolerend glas, ga dan op zoek naar een ander bedrijf.

    Sterke punten
    Duidelijke offerte

    Zwakke punten
    Slordig gemeten
    Slordig geplaatst

    Meer schade na zetten raam

    Review over De Glasambulance

    Ik had glasschade aan een van de ramen in mijn woning. Deze is na een telefoontje snel verholpen. Echter is bij het vernieuwen van het raam veel verfschade ontstaan rondom de glaslaten.

    De Glasambulance stuurt vervolgens een schilder, werkzaam voor de Glasambulance (te zien aan de bedrijfskleding). Om de schade te keuren voor de verzekering en vervolgens de schade afdoet als een 'hechtingsprobleem'. Het schilderwerk is vorig jaar prachtig gedaan door een professioneel schilders bedrijf. En het is duidelijk te zien dat de randen rondom de glaslatten niet diep genoeg zijn ingesneden.
    Daardoor is de verf mee losgetrokken op het moment dat de glaslatten zijn verwijderd. Ik heb een video gemaakt die illustreert dat een stukje verf (Nu vanuit de andere kant bewust losgetrokken, nog vast zit aan de glaslat). Hoe sterk de hechting van de verf ook is, wanneer dit nog vast zit aan de kitrand en daarmee aan de glaslat, zal dit altijd mee scheuren.

    Het feit dat de Glasambulance een schilder stuurt die werkt voor de Glasambulance om de schade om te nemen ontstaan door het werk van een collega, voelt als een slager die zijn eigen vlees keurt.

    Het hechtingsprobleem is niet het probleem. De verf zit (te zien op een andere video) op andere plekken goed vast. Wanneer ik hier onder probeer te komen met een aardappelschil mesje is duidelijk te zien dat ik moeite moet doen om überhaupt de punt van het mes onder de verflaag te krijgen.

    Het probleem zit hem in een te snelle handeling. Slordige insnede van de glaslatten die vervolgens nog niet los waren. Deze slordige en te snelle afhandeling van de raamvervanging is helaas niet alleen terug te zien in de schade aan onze lak, maar ook aan de afwerking van de kit naden. Zie foto's. Resten kit rondom het raam, slordige kitnaad in de hoeken van het raam.

    De foto's spreken voor zich. Het mag duidelijk zijn dat er heel slecht werk is geleverd en dat ik deze partij absoluut niet nog eens in mijn woning wil hebben. De schade is immers groter na de raam vervanging dan voor de raamvervanging

    Zwakke punten
    Kwaliteit is waardeloos en afgeraffeld