e hebben een spiegel besteld die beschadigd (afgebroken) aankwam (zie foto’s). In plaats van verantwoordelijkheid te nemen, gaven zowel de chauffeur als de klantenservice, die we belden terwijl de chauffeur nog bij ons thuis was, ons de schuld. Ze beweerden dat de schade kwam doordat wij de spiegel “met ruwe randen” hadden besteld. Dit is simpelweg niet waar; de spiegel was al beschadigd vóór levering.
We hebben de spiegel geweigerd en meteen gevraagd om een terugbetaling of vervanging terwijl de chauffeur er nog was. De medewerker aan de telefoon zei dat dit niet mogelijk was en dat we een e-mail moesten sturen. Na een week weigert het bedrijf nu zowel een terugbetaling als een vervanging.
Ze nemen in feite geen verantwoordelijkheid en proberen ons een beschadigd product te laten accepteren. We voelen ons gemanipuleerd. Een bedrijf zou achter zijn producten moeten staan, niet klanten de schuld geven en met kapotte goederen laten zitten. Nu zitten wij zonder spiegel, en zij hebben nog steeds ons geld.
Zwakke punten
Beschadigde levering en geen verantwoordelijkheid genomen.