• Zeer slecht - Review over GlasKoning

    Twee maanden wachten op twee kleine ramen! Ook nog eens te duur vond ze op internet veel goedkoper

    Sterke punten
    Niks kopen hier

    Door Richard op 23 juni 2020 Reageer
  • Waardeloos bedrijf. Veel te duur, rekening achteraf dubbel zo hoog. Komen hun afspraken niet na, meerdere keren daarover contact gezocht maar ze reageren nergens op waardoor je ineens met een grote schuld zit. Zeer onvriendelijk Bedrijf is bekend bij tros-radar Jammer dat ik als beoordeling geen 0 sterren kan geven.

    Sterke punten
    Hebben ze niet

    Zwakke punten
    Communicatie is slecht, bedrijf reageert nergens op, en als ze al reageren dan is het zeer onvriendelijk

    Door Anoniem op 19 juni 2020 Reageer
  • Na 1 maand geenlevering , geen nieuws. Noch via mail, noch telefonisch bereikbaar. Lijkt wel een spookfirma geworden.

    Sterke punten
    Goed communicatie voor de verkoop

    Zwakke punten
    GEEN COMMUNICATIE, NA VERKOOP !!!!!

    Door Etienne Pipers op 12 juni 2020 Reageer
  • Bizar hoge factuur voor noodreparatie van 5 minuten (ruim 300 euro). Onvriendelijk aan de telefoon. Slecht ingericht administratief proces. Ontvang van een factuur die ik in januari heb voldaan vandaag voor de 3e keer een herinnering. Super slecht bedrijf. Heb er geen woorden voor.

    Sterke punten
    Niet kunnen ontdekken

    Zwakke punten
    Slechte service, bizarre prijzen en vele fouten in administratief proces.

    Door Alice op 10 juni 2020 Reageer
  • Super service - Review over GlasKoning

    Zeer goed bedrijf met hoge dienstverlening. Henk bracht ons met alle charme en hulp het grote raam tot binnen onze moestuin. Keurig gebeld van te voren. Alles volgens afspraak en een 10 voor de service en bezorging.

    Sterke punten
    Zie review

    Zwakke punten
    Niet

    Door Myrna Wiggers op 29 mei 2020 Reageer
  • Bij verschillende ruiten waren er hoekjes kapot en de pp slijp randjes waren niet allemaal even diep wat ook niet hoort. Krijg geen vergoeding omdat ik het te laat gemeld heb, jammer.

    Door Bas op 12 mei 2020 Reageer
  • Niet doen! - Review over Glaspunt

    Waardeloos!! Komen nooit afspraken en beloftes na. Leveren broddelwerk. Zelfs hun administratie kunnen ze niet op orde krijgen! Ga nooit met deze waardeloze organisatie in zee!!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles is zwak.

    Door PD op 15 april 2020 Reageer
  • Allesbehalve een snelle service en niet klantvriendelijk. Je kunt beter met een lokale glazenzetter contact opnemen. Zij zitten er als schakel tussen en dat leidt alleen maar tot een hogere prijs en miscommunicatie. Belde ze weer omdat door poging tot inbraak 1 van de eerder geplaatste ruiten die pas een keer na 2 maanden was geplaatst was beschadigd. Het betreft melkglas en wil vanwege eenheid met hetzelfde type via hen dezelfde ruit bestellen. Ik heb zojuist opgehangen vanwege onvriendelijke toon. Ik weiger mijn geld uit te geven aan deze club. Dan maar niet exact dezelfde type ruit in plaats van alle ergernissen die ik nog zie komen.

    Zwakke punten
    Klantonvriendelijkheid en lange levertijd.

    Door CN op 14 april 2020 Reageer
  • Laat je niet verleiden door de prijs, je kunt je glas beter ergens anders bestellen. De levertijd was prima (binnen 14 dagen) maar: 1. het glas was niet recht (het snijvlak loopt rond) en niet haaks afgesneden. 2. Ze houden rekening met de ventilatieroosters, het formaat hiervan trekken ze af van de glas maat. Ik heb 7 dezelfde ruiten (alle 7 hetzelfde formaat) waarvan er 2 waren uitgerust met een ventilatierooster. De 5 ruiten zonder ventilatierooster passen prima maar de ruiten met ventilatierooster zijn eigenlijk zo'n 5mm te kort in de hoogte, dit hebben ze dus verkeerd opgemeten. Ik heb contact met ze gezocht om het in ieder geval te melden en een klacht in te dienen. Het enige wat ze doen is zich verschuilen achter hun toeleverancier terwijl ik een overeenkomst heb met de Glaskoning. Ook zeggen ze het spijtig te vinden en ze geven het door aan de leverancier. Voor toekomstige leveringen krijg ik 5% korting. Daar kun je wat mee. Gelukkig heb ik nog altijd de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij de Europese Commissie (serieus, het staat op hun website: https://www.glaskoning.nl/klantenservice/). Toffe lui, bezint eer ge begint, ik koop er niet meer.

    Zwakke punten
    slechte kwaliteit, nog slechtere service

    Door Bruce op 2 maart 2020 Reageer
  • Buiten verwachting snel een Tafelblad op maat geleverd. Prima afgewerkt en ziet er perfect uit.

    Door E. Rijken op 27 januari 2020 Reageer
  • 2 dagen voor de kerst bevestiging v order ontvangen, maar liet in de kerstperiode via mail een wijziging weten. Echter wijziging kon niet worden doorgevoerd omdat alles al in productie was. Maar levering was pas eind januari. Pech dus nogmaals een extra bestelling gedaan. Op dag van levering is om 6:00 even snel een mailtje naar mij gestuurd dat de levering niet tussen de eerder afgesproken tijden 11:00-13:00 zal plaatsvinden, maar eenzijdig vervroegd dat levering tussen 7:00-9:00 zal zijn. Vooraf tevergeefs getracht, middels mails en bellen, duidelijk te maken dat, nu mij geen redelijkheid wordt gegund, dit voor mij niet mogelijk is. Evengoed heeft Glaskoning omstreeks 7:15 en zonder instemming van de klant het glas onbeheerd op de openbare weg gezet. Glaskoning is niet helemaal op de hoogte dat juridisch gesproken geen sprake is van een levering. nb niet mijn gewoonte om negativiteit weg te schrijven, maar vind dit gewoon een stijlloos bedrijf

    Zwakke punten
    slechte communicatie

    Door Ronald op 24 januari 2020 Reageer
  • zeer tevreden - Review over GlasKoning

    1 klein ruitje besteld, keurig geleverd volgens afspraak.

    Sterke punten
    overzichtelijke site. makkelijk bestellen

    Door harry op 16 januari 2020 Reageer
  • En eindelijk (oktober 2019) is het laatste ontbrekende voorzetraam geleverd! Zo'n 9 maanden zijn er bijna verstreken sinds ik akkoord heb gegeven op offerte een offerte van Glaspunt Ik vind het met geen pent te beschrijven dat ik als klant van Glaspunt zo lang heb moeten wachten op de totale oplevering. 1. Ik heb na 4 maaden moeten bellen of Glaspunt de order nog op de plank had liggen 2. Ik heb diverse keren gebeld wanneer de installatie zou plaatsvinden en van alle toezeggingen dat ik terug zou worden gebeld is er slechts 1x teruggebeld. 3. Ik ben niet te spreken over 'grove aflevering' van het werk, niet netjes afgekit, gescheurd raamkozijn etc. 4. De naadafdichting van het laatst geleverde voorzetraam is niet aansluitend en slordig. Dit zag ik helaas pas nadat de monteur vertrokken waren. 5. Heb 3x verlof moeten openemen voordat alles rond was na 9 MAANDEN! Al met al dieze oplevering van Glaspunt verdient niet de schoonheidsprijs. Wat Glaspunt meldt op de website "Onze jarenlange ervaring en goed opgeleide mensen staan garant voor betrouwbare service en hoge kwaliteit" . Ik weet niet waar dat vandaan komt.

    Sterke punten
    Excuses, na een afronding na 9 maanden en geen enkele compenstatie

    Zwakke punten
    Mijn review zegt genoeg.

    Door Paul op 15 januari 2020 Reageer
  • duca rooster - Review over GlasKoning

    glas prima geleverd, wel jammer dat ducarooster zonder rubber geleverd word het wordt nergens vermeldt dat het met rubber of glasband wordt gedaan.( ook jammer dat ik ook een verkeerde maat opgegeven heb) dus een nieuwe ruit besteld.

    Sterke punten
    goede site

    Zwakke punten
    wederzijds zullen we altijd wel wat hebben

    Door wim op 15 januari 2020 Reageer
  • Niet aanbevolen, ontbreken van communicatie en bizar lange levertijden.

    Sterke punten
    prijs

    Zwakke punten
    alles behalve prijs

    Door Dhr vd Herik op 8 januari 2020 Reageer
  • Snel verdiend - Review over Glaspunt

    Binnen 20 minuten mijn ruit gedemonteerd en weer terug geplaatst! Kosten ! 375€! Mijn advocaat is nog goedkoper per uur!

    Zwakke punten
    Oplichters

    Door Petrus op 7 januari 2020 Reageer
  • Zeer onbetrouwbaar bedrijf. De levertijd wordt telkens uitgesteld. We zijn nu meer dan een maand aan het wachten op het glas en krijgen op het laatste moment een afzegging omdat de bus zogenaamd kapot is. Echter lees ik hier dat ze dit excuses ook bij anderen gebruiken. Er zijn meerdere websites waar het glas binnen 3 dagen wordt geleverd en die zijn nog goedkoper ook. Nooit meer hier bestellen dus!

    Door Julia op 21 oktober 2019 Reageer (1 reactie)
  • Op 6 juli 2019 zijn ze bij mij langs geweest om te meten. Glas in serre zat een breuk. He zou uiterlijk 6 weken duren voordat ze zouden komen nameten. Nu zijn we 2 en een halve maand verder. Ik bel wat de stand van zaken is. Nu blijkt uit het gesprek dat het allemaal moeilijk is en dat ze mij tig keer hebben proberen te bellen. Gewoon liegen. Ik ben geen enkele keer gebeld. Ik raad iedereen aan om niet met dit bedrijf in zee te gaan. Onbetrouwbaar!

    Sterke punten
    geen enkele

    Zwakke punten
    Een lulverhaal ophangen bij de klant en vooral geen verantwoordelijkheid willen dragen voor datgene wat ze hebben beloofd.

    Door Alberto op 30 september 2019 Reageer
  • Zeer ontevreden - Review over GlasKoning

    Nu 2 x bij glaskoning besteld . Helaas glas komt iedere keer later dan aangegeven . Ze hebben 2 keer als reden gegeven dat de bus stuk was, wel toevallig nu 4 weken na leverdatum totaal 8 weken verder glas nog niet ontvangen reden ; breuk. communicatie ook zeer slecht!!!

    Sterke punten
    Afspraken niet na komen

    Door M hoek op 20 september 2019 Reageer
  • Heb 5 uur geleden een melding over gebroken raam in mijn slaap kamer gedaan . Niemand heeft contact me me opgenomen . 4 keer gebeld .. bla bla bla .. ik vertrouw dit bedrijft niet ! Niet aan beleven

    Sterke punten
    Niks

    Zwakke punten
    Heb 5 uur geleden een melding over gebroken raam in mijn slaap kamer gedaan . Niemand heeft contact me me opgenomen . 4 keer gebeld .. bla bla bla .. ik vertrouw dit bedrijft niet ! Niet aan beleven

    Door Jos Natan op 10 augustus 2019 Reageer
  • Wat een waardeloos bedrijf! Niets dan klachten over Glaskoning. Slechte communicatie, telefonisch onbereikbaar en op e-mails wordt niet gereageerd. Meerdere malen aangegeven dat het glas voor onze stacaravan is op een camping. Wordt het glas voor 8:00 geleverd! Een planner die zijn vak verstaat gaat eerst uitzoeken vanaf hoe laat de camping toegankelijk is. Glas wordt incompleet geleverd. Hiervan worden wij van tevoren niet op de hoogte gebracht. We wachten al ruim 2 weken op het resterende glas, maar Glaskoning geeft niet meer thuis. Op e-mails geen reactie en aan de telefoon wordt de hoorn erop gegooid vanwege drukte. Waardeloos! Ik raad niemand aan om glas bij dit bedrijf te bestellen. Daarnaast is het glas zeer slecht afgewerkt. Zonde van de ruim € 400,-. Medewerkers beloven terug te bellen of een e-mail te sturen, maar niets van wat wordt beloofd, wordt nagekomen. Als we dit van tevoren hadden geweten, hadden we hier NOOIT glas besteld.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zeer slechte communicatie Matige kwaliteit glas Beloftes worden niet nagekomen Bestelling niet compleet Amper bereikbaar (je moet echt geluk hebben om iemand aan de telefoon te krijgen)

    Door Lenny en Arn op 17 juli 2019 Reageer
  • Probeer als het even kan een andere leverancier te vinden. Of je moet een fan zijn van: Lang wachten op een prijsopgave. Meteen maar alles betalen. Lang wachten op je bestelling. Niet op komen dagen ondanks de afspraak. Glas niet op een afgesproken plek neerzetten, maar langs de weg tegen de heg “kwakken”. Geen sorry of excuus willen krijgen. Geen reclamatie serieus nemen na beschadigingen. Als je hier wel op kickt, ga dan gerust naar de glaskoning. Ik kan het je aanbevelen!!!

    Sterke punten
    Onzin verkopen en niet bereikbaar zijn.

    Zwakke punten
    Communicatie , communicatie , communicatie.

    Door Janssen Hans op 10 juli 2019 Reageer
  • Levertijd zwaar overschreden. 1e levering (telefonisch afgesproken) uur geacht n: niemand kwam opdagen Telefonisch onbereikbaar pf wordt nooit teruggebeld. Tweede levering: er ontbrak een deel. Sindsdien krijg je voicemail; je kan zelfs geen boodschap inspreken. Ook min mails worden niet beantwoord of ik word met mooie beloftes afgescheept. Mijn advies nooit zaken mee doen.

    Sterke punten
    NIET!!

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar. Komen beloftes niet na. Kunnen orders niet goed afhandelen zowel in productie als aflevering Communicatie verschrikkelijk slecht

    Door Jan op 24 juni 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • een heel slecht bedrijf die niet klantvriendelijk is totaal onbeschoft, asociaal en schijt hebben aan de klant Dit was de belofte: Wij komen op 13 juni 2019 tussen 13:30 - 15:30 uw order bezorgen. In verband met files en wijzigingen, kan het tijdsbestek van de levering uitlopen. Wij hopen op uw begrip hiervoor. we zijn thuis gebleven er is niemand op komen dagen maar ook geen telefoontje gehad dat ze niet kwamen of dat de levering niet doorging Heb een aantal malen geprobeerd een van de mensen aan de telefoon te krijgen, maar kreeg iedere keer de recepetie op afstand en die weten niks, deze mensen worden voor de kar gespannen op vrijdag middag heb een mevrouw gesproken ze zou mij zelf het glas komen brengen en ze zou mij zeer zeker op maandag terug bellen tot op heden nul ook de e-mails wordt niet op gereageerd een totale stilte ik ga maandag naar Veenendaal mijn geld ophalen want ook dat heb gezegd dat ze het terug zouden storten maar helaas

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    totaal geen communicatie en komen de beloftes niet na een bedrijf dat een receptie hanteert die totaal nergens van op de hoogte zijn en service die ze beloven is minder dan nul heel slecht

    Door Leo van Dijk op 21 juni 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik ben zwaar teleurgesteld in dit bedrijf, er klopt helemaal niets van de communicatie en alles wat ze zeggen kan je per definitie in twijfel trekken. Betaald is er al, daarna nul reactie. Niet per telefoon, niet per mail in zijn geheel niet. Waardeloos bedrijf, jullie moeten je kapot schamen dat jullie op deze manier naast de zakelijke markt ook particulieren een loer draaien!

    Sterke punten
    Vooraf kan alles

    Zwakke punten
    Na betaling van je bestelling , waardeloos , geen reactie geen spullen geen communicatie

    Door Mark Baars op 21 juni 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.



VergelijkGlaszetters.nl

Op VergelijkGlaszetters.nl lees je reviews over alle glaszetters van Nederland.Dit geeft jou in één oogopslag een overzicht van meningen, ervaringen en eventuele klachten.Deel jouw glaszetter ervaringen met andere bezoekers en schrijf ook een review!