Ik heb offerte bij glaspunt aangevraagd voor het plaatsen van HR++ glas. Na akkoord op de offerte heeft Dorst glasservice glas uit naam van Glaspunt het glas geplaatst. Nu ik, enige tijd later de rest van mijn ramen ook wil vervangen, kom ik tot de ontdekking dat er destijds geen HR++ glas is geplaatst, maar volgens de code in de sponning normaal dubbel glas.
Ik heb hierover al een klacht geplaatst bij glaspunt. Zij hebben het geplaatste glas echter laten beoordelen door de glaszetter van het plaatsingsbedrijf. Een slager die zijn eigen vlees dus keurt....en die blijft volhouden dat het wel hr++ glas betreft.
Terwijl in een eerder contact met glaspunt nog 150 euro wilde crediteren op de nota. Heel vreemd dat je nu beweerd dat het juiste glas zou zijn geplaatst. In de sponning staat een code die het bedrijf ook heeft. Een andere glasbedrijf geeft advies code aan dat het gewoon dubbel glas betreft. Ze weigeren de klacht op te lossen
Na eindeloze keren afspraken gemaakt te hebben voor herstel van stormschade van afgelopen februari , nog steeds niet hersteld.
De ene keer verkeerd glas bestelt ,de andere keer kon de betreffende glaszetter het niet plaatsen,omdat er een wasmachine onder het raam ston,of ik die zelf maar even weg wou zetten,op een stukje glas in lood reparatie wacht ik nog steeds,zijn onkundig als het iets anders is dan nieuwbouw,ik weet dat het moeilijk vakbekwaam personeel te vinden, maar de mensen die bij hun rondlopen zijn ronduit slecht,onbekwaam en nog arrogant en brutaal ook.
Sterke punten In het niet na komen van afspraken
Zwakke punten Niet leveren wat ze moeten doen,slecht werk,onbekwaam personeel,
Bestel NOOIT glas bij dit bedrijf! Don't ever order glass with this company!
Na maanden gewacht te hebben ivm leveringsproblemen (waarover geen enkele communicatie was vanuit het bedrijf, ik heb hier zelf wekelijks over moeten bellen om informatie te krijgen), heb ik meerdere malen gebeld om een afspraak te maken om het glas te plaatsen. Vaak de belofte gehad dat ik teruggebeld zou worden, dit is nooit gebeurd. Na 8 keer (!!!) zelf gebeld te hebben voor een afspraak, zou deze in de ochtend tussen 9-12 plaatsvinden. Vervolgens heb ik tot 17 uur thuis zitten wachten, waarbij ik meerdere keren gebeld heb en ze met nieuwe afspraken kwamen, die vervolgens ook niet werden nagekomen.
Beschamend slechte communicatie en klantenservice, geen verontschuldigingen of compensatie vanuit het bedrijf aangeboden gekregen. Ik raad iedereen dit bedrijf ten zeerste af!
Door Glashandel Noord op de Slijperweg zijn 2 ruitjes geleverd voor onze patrijspoorten van de sleepboot. 8 en 10 mm dik was geen enkel probleem en de volgende dag lagen ze klaar. Top bedrijf met vriendelijke medewerkers.
Afgelopen week heeft Marc Hellegers met medewerkers onze voor- en achtergevel onder handen genomen. Dit tot volle tevredenheid en voor een nette prijs. Ons huis kan er voorlopig weer tegen!
Sterke punten Vakmanschap staat voorop, zinnige adviezen en vlot afwerken.
Ruit door storm kapot. Een uur na het bellen van de servicelijn kwam er ('s avonds nog) een glaszetter. Maar deze agressieve (en dronken??) glaszetter nam het mij kwalijk dat ik gebeld had. Onverrichte zaken stapte hij in zijn auto en reed weg.
De servicelijn gaf het daarna aan 'vervelend te vinden dat ik het zo ERVAREN (!) heb'.
Ik heb nog nooit een recensie geschreven, maar dit was echt absurd.
Ruitje voordeur laten vervangen en natuurlijk betaald.. Een jaar later komt een deurwaarder aan de deur voor n niet betaalde ruit?????? Gelukkig wel nog een bankbetaalbewijs maar n heel gedoe met veel stress als gevolg. Never nooit meer glaspunt.....administratieve rotzooi is t daar.
Gister 18 Nov,is er via ALIANCIE een nieuw vóórruit geplaatst !\\r\\n( Kamillestraat 37 -3812 XH ,Amersfoort ) Het rooster was niet de juiste maat,die zouden ze vandaag plaatsen,maar ze zijn niet geweest !\\r\\nZou u mij per e-mail een nieuwe afspraak willen sturen ,ik hoor nl niet altijd de telefoon
Na 5 maanden nog geen geen nieuw glas, een aaneenschakeling van niet terug bellen, verzetten van afspraken, je aan het lijntje houden. Voor glaspunt is het kennelijk de norm.
Zwakke punten Het duurt veel te lang voordat geleverd wordt en er gaat uren en ergenis in zitten om er achteraan te zitten, anders gebeurt er helemaal niets.
De mannen van Baronieglas hebben 3 grote ruiten geplaatst.
Toch bleken er 3 krassen op een ruit te zitten. Alhoewel de 3 krassen miniem waren en er eigenlijk geen respons van de leverancier te verwachten viel, toch een nieuwe ruit. Ook geen rommel gemaakt
Als je klokt op offerte betekend dit: opdracht. Vragen voor een wc ruitje 200 euro en voor een hr glas van 1 x 1.30 300 euro. Als je dan niet wil tekenen voor de prijs. Zegt de opmeten dat dit alleen voor het meten is. Maar de rekening wordt meteen gestuurd! Niets geleverd. Ja wel veel gezeik tot aan de deurwaarder toe!! Begin er niet aan!!
Ik zou AA glas niet aanraden en niet weer mijn ramen laten vervangen!
We hebben een oud huis waar we in totaal 9 ramen hebben laten vervangen. De meesten hiervan zijn te klein opgemeten waardoor er veel kit nodig was om de zwarte rand van t glas weg te werken. Verder hadden de monteurs weinig oog voor detail. Nieuwe opdeklatten waren in eerste instantie niet netjes opgemeten en gemonteerd. Ook een voorzetraam was scheef gemonteerd. Ze zijn teruggekomen om dit te corrigeren, maar je zou eigenlijk verwachten dat ze dit gewoon in 1x goed geplaatst kan worden. Verder hebben ze bij een raam de oude opdeklatten herbruikt, waarvan eentje gebarsten terug geplaatst. Zie foto.
Wel goed was t contact voor de plaatsing en het was handig dat de offerte online in detail te bekijken was. Uiteindelijk wil je echter gewoon mooie ramen.
Heb je een oud huis en is er glas lek of wil je beter isolerend glas, ga dan op zoek naar een ander bedrijf.
Ik had glasschade aan een van de ramen in mijn woning. Deze is na een telefoontje snel verholpen. Echter is bij het vernieuwen van het raam veel verfschade ontstaan rondom de glaslaten.
De Glasambulance stuurt vervolgens een schilder, werkzaam voor de Glasambulance (te zien aan de bedrijfskleding). Om de schade te keuren voor de verzekering en vervolgens de schade afdoet als een 'hechtingsprobleem'. Het schilderwerk is vorig jaar prachtig gedaan door een professioneel schilders bedrijf. En het is duidelijk te zien dat de randen rondom de glaslatten niet diep genoeg zijn ingesneden.
Daardoor is de verf mee losgetrokken op het moment dat de glaslatten zijn verwijderd. Ik heb een video gemaakt die illustreert dat een stukje verf (Nu vanuit de andere kant bewust losgetrokken, nog vast zit aan de glaslat). Hoe sterk de hechting van de verf ook is, wanneer dit nog vast zit aan de kitrand en daarmee aan de glaslat, zal dit altijd mee scheuren.
Het feit dat de Glasambulance een schilder stuurt die werkt voor de Glasambulance om de schade om te nemen ontstaan door het werk van een collega, voelt als een slager die zijn eigen vlees keurt.
Het hechtingsprobleem is niet het probleem. De verf zit (te zien op een andere video) op andere plekken goed vast. Wanneer ik hier onder probeer te komen met een aardappelschil mesje is duidelijk te zien dat ik moeite moet doen om überhaupt de punt van het mes onder de verflaag te krijgen.
Het probleem zit hem in een te snelle handeling. Slordige insnede van de glaslatten die vervolgens nog niet los waren. Deze slordige en te snelle afhandeling van de raamvervanging is helaas niet alleen terug te zien in de schade aan onze lak, maar ook aan de afwerking van de kit naden. Zie foto's. Resten kit rondom het raam, slordige kitnaad in de hoeken van het raam.
De foto's spreken voor zich. Het mag duidelijk zijn dat er heel slecht werk is geleverd en dat ik deze partij absoluut niet nog eens in mijn woning wil hebben. De schade is immers groter na de raam vervanging dan voor de raamvervanging
Zwakke punten Kwaliteit is waardeloos en afgeraffeld
Wij hebben helaas geen goede ervaringen met AA Glas. Veel onduidelijkheden tijdens offerte periode en onnodige extra kosten door gebrek aan overleg tussen glas zetter en cliënt. De tegemoetkoming voor aantal zaken die niet goed zijn gegaan werd eerst mondeling aangeboden, maar daarna op onprettige wijze terug getrokken. Wij doen geen zaken meer met dit bedrijf.
Het begon al met het niet terugbellen. Vervolgens een offerte die veel te laat kwam. Na het inmeten probeerde men er ineens een hoge toeslag door te drukken omdat de ruit moeilijk bereikbaar zou zijn, hetgeen beslist niet het geval is.
Kortom: onbetrouwbarte partij; geen zaken mee doen!
Sterke punten geen
Zwakke punten Niet nakomen van afspraken en vervolgens nog eens sneaky de prijs verhogen
Vijftien werkweken gewacht op een ruitje van 17 x20 cm...vier keer iemand aan de deur gehad met het verkeerde glas en uiteindelijk een extreem hoge rekening van ruim
â¬180,- (!!)voor dit kleine ruitje.
Glas.nl moet zich diep schamen door zo met haar klanten om te gaan. Ik zou als glaszettersbedrijf hier mijn goede naam niet aan willen verbinden! Deze slechte service straalt ook op het bedrijf af die het glas komt zetten. Dit was 1x maar nooit weer!!
We zijn ooit besodemietert door een ander glasbedrijf. Ik wilde daarom zeker weten dat het dit keer goed zou gebeuren. We hebben nu Glaspunt gebeld en verder geen problemen gehad. De monteur was aardig en had kennis van zaken. Wel gek dat ik met Glaspunt had gebeld maar er een ander busje op de stoep stond. Heb hier over gebeld. Maar dit was het bedrijf wat voor Glaspunt werkte. Heb daar op zich geen problemen mee, maar omdat ik al ooit eens was besodemietert door een ander bedrijf was ik wel wat argwanend. Achteraf was dat nergens voor nodig.
Sterke punten Aardige monteurs
Zwakke punten Wat verwarrend dat er ook met andere bedrijven/onderaannemers wordt gewerkt.
Offerte via glaspunt ontvangen voor een raam op basis vam doorgrgeven maten. Deze was 730 euro. Er moest nog ingemeten worden waarbij een concurrent werd gestuurd( dese had ook een offerte afgegeven van 250 euro meer). Dus ik vroeg hoe het kan dat glaspunt hun stuurt maar sei duurder zijn. Dat zou volgens de concurrent net anderson moeten zijn omdat glaspunt er een % bovenop doet. Na 2 weken niets gehoord te hebben kreeg ik de definitieve offerte van 1780 euro!?!? Na reactie via mail niets meer vernomen . Heb nu het raam voor 800 laten vervangen bij een ander bedrijf. Mijn advies: laat glaspunt links liggen
Sterke punten Geen
Zwakke punten Offreren prijs om voet tussen deur te krijgen
Erg teleurstellend
Review over Glas Centrale NoordOnbetrouwbare partij die erg slecht (of helemaal niet) communiceert.
Komen daarnaast afspraken niet na en kunnen zich dat klaarblijkelijk permitteren in deze markt.
Zwakke punten
- communicatie
- afspraken nakomen
Oplichting glaspunt
Review over GlaspuntIk heb offerte bij glaspunt aangevraagd voor het plaatsen van HR++ glas. Na akkoord op de offerte heeft Dorst glasservice glas uit naam van Glaspunt het glas geplaatst. Nu ik, enige tijd later de rest van mijn ramen ook wil vervangen, kom ik tot de ontdekking dat er destijds geen HR++ glas is geplaatst, maar volgens de code in de sponning normaal dubbel glas.
Ik heb hierover al een klacht geplaatst bij glaspunt. Zij hebben het geplaatste glas echter laten beoordelen door de glaszetter van het plaatsingsbedrijf. Een slager die zijn eigen vlees dus keurt....en die blijft volhouden dat het wel hr++ glas betreft.
Terwijl in een eerder contact met glaspunt nog 150 euro wilde crediteren op de nota. Heel vreemd dat je nu beweerd dat het juiste glas zou zijn geplaatst. In de sponning staat een code die het bedrijf ook heeft. Een andere glasbedrijf geeft advies code aan dat het gewoon dubbel glas betreft. Ze weigeren de klacht op te lossen
Sterke punten
Verkopen en liegen
Zwakke punten
Oplossen klachten
Komt afspraken niet na,
Review over GlaspuntNa eindeloze keren afspraken gemaakt te hebben voor herstel van stormschade van afgelopen februari , nog steeds niet hersteld.
De ene keer verkeerd glas bestelt ,de andere keer kon de betreffende glaszetter het niet plaatsen,omdat er een wasmachine onder het raam ston,of ik die zelf maar even weg wou zetten,op een stukje glas in lood reparatie wacht ik nog steeds,zijn onkundig als het iets anders is dan nieuwbouw,ik weet dat het moeilijk vakbekwaam personeel te vinden, maar de mensen die bij hun rondlopen zijn ronduit slecht,onbekwaam en nog arrogant en brutaal ook.
Sterke punten
In het niet na komen van afspraken
Zwakke punten
Niet leveren wat ze moeten doen,slecht werk,onbekwaam personeel,
Dennis van glaskoning
Review over GlasKoningDennis is de directeur en is een vuile huichelaar eerste klas, vertrouw hem niet is zeer onbetrouwbaar
Sterke punten
Liegen en bedriegen
Verschrikkelijke ervaring
Review over AA GlasBestel NOOIT glas bij dit bedrijf! Don't ever order glass with this company!
Na maanden gewacht te hebben ivm leveringsproblemen (waarover geen enkele communicatie was vanuit het bedrijf, ik heb hier zelf wekelijks over moeten bellen om informatie te krijgen), heb ik meerdere malen gebeld om een afspraak te maken om het glas te plaatsen. Vaak de belofte gehad dat ik teruggebeld zou worden, dit is nooit gebeurd. Na 8 keer (!!!) zelf gebeld te hebben voor een afspraak, zou deze in de ochtend tussen 9-12 plaatsvinden. Vervolgens heb ik tot 17 uur thuis zitten wachten, waarbij ik meerdere keren gebeld heb en ze met nieuwe afspraken kwamen, die vervolgens ook niet werden nagekomen.
Beschamend slechte communicatie en klantenservice, geen verontschuldigingen of compensatie vanuit het bedrijf aangeboden gekregen. Ik raad iedereen dit bedrijf ten zeerste af!
super service en topkwaliteit
Review over Glas Centrale NoordDoor Glashandel Noord op de Slijperweg zijn 2 ruitjes geleverd voor onze patrijspoorten van de sleepboot. 8 en 10 mm dik was geen enkel probleem en de volgende dag lagen ze klaar. Top bedrijf met vriendelijke medewerkers.
Sterke punten
prijs-kwaliteit en service
Vakmanschap is meesterschap!
Review over Marc HellegersAfgelopen week heeft Marc Hellegers met medewerkers onze voor- en achtergevel onder handen genomen. Dit tot volle tevredenheid en voor een nette prijs. Ons huis kan er voorlopig weer tegen!
Sterke punten
Vakmanschap staat voorop, zinnige adviezen en vlot afwerken.
Zwakke punten
Zou het niet weten.
Aggresieve glaszetter
Review over GlaspuntRuit door storm kapot. Een uur na het bellen van de servicelijn kwam er ('s avonds nog) een glaszetter. Maar deze agressieve (en dronken??) glaszetter nam het mij kwalijk dat ik gebeld had. Onverrichte zaken stapte hij in zijn auto en reed weg.
De servicelijn gaf het daarna aan 'vervelend te vinden dat ik het zo ERVAREN (!) heb'.
Ik heb nog nooit een recensie geschreven, maar dit was echt absurd.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Agressief en niet klantgericht
Prima bedrijf
Review over GlasKoningLevering op tijd maten in orde en prijs kwaliteit uitstekend
Oplichting!!!
Review over GlaspuntRuitje voordeur laten vervangen en natuurlijk betaald.. Een jaar later komt een deurwaarder aan de deur voor n niet betaalde ruit?????? Gelukkig wel nog een bankbetaalbewijs maar n heel gedoe met veel stress als gevolg. Never nooit meer glaspunt.....administratieve rotzooi is t daar.
Zwakke punten
Zaken niet op orde
Een vraag over afspraak .
Review over Stekelenburg GlasGister 18 Nov,is er via ALIANCIE een nieuw vóórruit geplaatst !\\r\\n( Kamillestraat 37 -3812 XH ,Amersfoort ) Het rooster was niet de juiste maat,die zouden ze vandaag plaatsen,maar ze zijn niet geweest !\\r\\nZou u mij per e-mail een nieuwe afspraak willen sturen ,ik hoor nl niet altijd de telefoon
Sterke punten
Men was op tijd !
Zwakke punten
Geen bericht van afzegging !
Na 5 maanden nog geen glas......
Review over GlaspuntNa 5 maanden nog geen geen nieuw glas, een aaneenschakeling van niet terug bellen, verzetten van afspraken, je aan het lijntje houden. Voor glaspunt is het kennelijk de norm.
Zwakke punten
Het duurt veel te lang voordat geleverd wordt en er gaat uren en ergenis in zitten om er achteraan te zitten, anders gebeurt er helemaal niets.
Prima glas en tevreden
Review over Glas Centrale NoordWij zijn zeer tevreden over het geleverde isolerende glas. Hardwerkend personeel dat afval keurig weer meeneemt. Komen prima op tijd. Aan te raden.
prima bedrijf
Review over BaronieglasDe mannen van Baronieglas hebben 3 grote ruiten geplaatst.
Toch bleken er 3 krassen op een ruit te zitten. Alhoewel de 3 krassen miniem waren en er eigenlijk geen respons van de leverancier te verwachten viel, toch een nieuwe ruit. Ook geen rommel gemaakt
Hulde
Sterke punten
Goede afspraken
Bad company
Review over TG GlashandelTotale bad company
Sterke punten
nie
Zwakke punten
everything
Administratieve OPLICHTERS
Review over GlaspuntAls je een offerte opvraagt. Is dit een bevestiging!! Doe het niet!!
Sterke punten
Geen maar kunnen goed rekeningen sturen
Zwakke punten
Alles!!
Oplichters
Review over GlaspuntSlecht
Sterke punten
Ongelofelijk!!!
Zwakke punten
Alles
Glaspunt OPLICHTING!!!
Review over GlaspuntAls je klokt op offerte betekend dit: opdracht. Vragen voor een wc ruitje 200 euro en voor een hr glas van 1 x 1.30 300 euro. Als je dan niet wil tekenen voor de prijs. Zegt de opmeten dat dit alleen voor het meten is. Maar de rekening wordt meteen gestuurd! Niets geleverd. Ja wel veel gezeik tot aan de deurwaarder toe!! Begin er niet aan!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles
Geen aanrader
Review over AA GlasIk zou AA glas niet aanraden en niet weer mijn ramen laten vervangen!
We hebben een oud huis waar we in totaal 9 ramen hebben laten vervangen. De meesten hiervan zijn te klein opgemeten waardoor er veel kit nodig was om de zwarte rand van t glas weg te werken. Verder hadden de monteurs weinig oog voor detail. Nieuwe opdeklatten waren in eerste instantie niet netjes opgemeten en gemonteerd. Ook een voorzetraam was scheef gemonteerd. Ze zijn teruggekomen om dit te corrigeren, maar je zou eigenlijk verwachten dat ze dit gewoon in 1x goed geplaatst kan worden. Verder hebben ze bij een raam de oude opdeklatten herbruikt, waarvan eentje gebarsten terug geplaatst. Zie foto.
Wel goed was t contact voor de plaatsing en het was handig dat de offerte online in detail te bekijken was. Uiteindelijk wil je echter gewoon mooie ramen.
Heb je een oud huis en is er glas lek of wil je beter isolerend glas, ga dan op zoek naar een ander bedrijf.
Sterke punten
Duidelijke offerte
Zwakke punten
Slordig gemeten
Slordig geplaatst
Meer schade na zetten raam
Review over De GlasambulanceIk had glasschade aan een van de ramen in mijn woning. Deze is na een telefoontje snel verholpen. Echter is bij het vernieuwen van het raam veel verfschade ontstaan rondom de glaslaten.
De Glasambulance stuurt vervolgens een schilder, werkzaam voor de Glasambulance (te zien aan de bedrijfskleding). Om de schade te keuren voor de verzekering en vervolgens de schade afdoet als een 'hechtingsprobleem'. Het schilderwerk is vorig jaar prachtig gedaan door een professioneel schilders bedrijf. En het is duidelijk te zien dat de randen rondom de glaslatten niet diep genoeg zijn ingesneden.
Daardoor is de verf mee losgetrokken op het moment dat de glaslatten zijn verwijderd. Ik heb een video gemaakt die illustreert dat een stukje verf (Nu vanuit de andere kant bewust losgetrokken, nog vast zit aan de glaslat). Hoe sterk de hechting van de verf ook is, wanneer dit nog vast zit aan de kitrand en daarmee aan de glaslat, zal dit altijd mee scheuren.
Het feit dat de Glasambulance een schilder stuurt die werkt voor de Glasambulance om de schade om te nemen ontstaan door het werk van een collega, voelt als een slager die zijn eigen vlees keurt.
Het hechtingsprobleem is niet het probleem. De verf zit (te zien op een andere video) op andere plekken goed vast. Wanneer ik hier onder probeer te komen met een aardappelschil mesje is duidelijk te zien dat ik moeite moet doen om überhaupt de punt van het mes onder de verflaag te krijgen.
Het probleem zit hem in een te snelle handeling. Slordige insnede van de glaslatten die vervolgens nog niet los waren. Deze slordige en te snelle afhandeling van de raamvervanging is helaas niet alleen terug te zien in de schade aan onze lak, maar ook aan de afwerking van de kit naden. Zie foto's. Resten kit rondom het raam, slordige kitnaad in de hoeken van het raam.
De foto's spreken voor zich. Het mag duidelijk zijn dat er heel slecht werk is geleverd en dat ik deze partij absoluut niet nog eens in mijn woning wil hebben. De schade is immers groter na de raam vervanging dan voor de raamvervanging
Zwakke punten
Kwaliteit is waardeloos en afgeraffeld
Bedrijf houdt zich niet aan afspraken
Review over AA GlasWij hebben helaas geen goede ervaringen met AA Glas. Veel onduidelijkheden tijdens offerte periode en onnodige extra kosten door gebrek aan overleg tussen glas zetter en cliënt. De tegemoetkoming voor aantal zaken die niet goed zijn gegaan werd eerst mondeling aangeboden, maar daarna op onprettige wijze terug getrokken. Wij doen geen zaken meer met dit bedrijf.
Niet nagekomen afspraken
Review over GlaspuntHet begon al met het niet terugbellen. Vervolgens een offerte die veel te laat kwam. Na het inmeten probeerde men er ineens een hoge toeslag door te drukken omdat de ruit moeilijk bereikbaar zou zijn, hetgeen beslist niet het geval is.
Kortom: onbetrouwbarte partij; geen zaken mee doen!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Niet nakomen van afspraken en vervolgens nog eens sneaky de prijs verhogen
NIET DOEN!
Review over GlaspuntVijftien werkweken gewacht op een ruitje van 17 x20 cm...vier keer iemand aan de deur gehad met het verkeerde glas en uiteindelijk een extreem hoge rekening van ruim
â¬180,- (!!)voor dit kleine ruitje.
Glas.nl moet zich diep schamen door zo met haar klanten om te gaan. Ik zou als glaszettersbedrijf hier mijn goede naam niet aan willen verbinden! Deze slechte service straalt ook op het bedrijf af die het glas komt zetten. Dit was 1x maar nooit weer!!
Sterke punten
Helaas geen!
Zwakke punten
Zie reactie
5 ramen vervangen
Review over GlaspuntWe zijn ooit besodemietert door een ander glasbedrijf. Ik wilde daarom zeker weten dat het dit keer goed zou gebeuren. We hebben nu Glaspunt gebeld en verder geen problemen gehad. De monteur was aardig en had kennis van zaken. Wel gek dat ik met Glaspunt had gebeld maar er een ander busje op de stoep stond. Heb hier over gebeld. Maar dit was het bedrijf wat voor Glaspunt werkte. Heb daar op zich geen problemen mee, maar omdat ik al ooit eens was besodemietert door een ander bedrijf was ik wel wat argwanend. Achteraf was dat nergens voor nodig.
Sterke punten
Aardige monteurs
Zwakke punten
Wat verwarrend dat er ook met andere bedrijven/onderaannemers wordt gewerkt.
Vreemde praktijken
Review over GlaspuntOfferte via glaspunt ontvangen voor een raam op basis vam doorgrgeven maten. Deze was 730 euro. Er moest nog ingemeten worden waarbij een concurrent werd gestuurd( dese had ook een offerte afgegeven van 250 euro meer). Dus ik vroeg hoe het kan dat glaspunt hun stuurt maar sei duurder zijn. Dat zou volgens de concurrent net anderson moeten zijn omdat glaspunt er een % bovenop doet. Na 2 weken niets gehoord te hebben kreeg ik de definitieve offerte van 1780 euro!?!? Na reactie via mail niets meer vernomen . Heb nu het raam voor 800 laten vervangen bij een ander bedrijf. Mijn advies: laat glaspunt links liggen
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Offreren prijs om voet tussen deur te krijgen