Glaszetter met 24 uurs Glasservice - Glas.nl Onze Erkende Glaszetters vervangen glas met 15 jaar Garantie. Bij Glasschade dag en nacht binnen 30 min. bij u. Afhandeling verzekering. Bel Glaspunt

Glaspunt Reviews

    Criminelen

    5 kleine ruitjes laten plaatsen, half uur werk door 1 man, de ander was druk met zn telefoon en 1 deur met vensterglas ook een half uurtje werk. Rekening 1000 euro....na veel gezeik kon er ineens 400 euro af. Dit betaald om van het gezeik af te zijn met de verzekering dat dit alles was. Maar nee.....weken erna een Rekening van ruim 500 euro voor " ander glas".....wat een idioten daar......1500 euro voor een uur werk en wat ruitjes plaatsen van 30 bij 40.....ze kunnen het zuur krijgen maar we betalen helemaal niks meer en als ze moeilijk gaan doen zetten we er een advocaat op. 0 sterren voor dit criminele zooitje

    Sterke punten
    Liegen en idiote rekeningen sturen

    Zwakke punten
    Rekenen

    Oplichting glaspunt

    Ik heb offerte bij glaspunt aangevraagd voor het plaatsen van HR++ glas. Na akkoord op de offerte heeft Dorst glasservice glas uit naam van Glaspunt het glas geplaatst. Nu ik, enige tijd later de rest van mijn ramen ook wil vervangen, kom ik tot de ontdekking dat er destijds geen HR++ glas is geplaatst, maar volgens de code in de sponning normaal dubbel glas.
    Ik heb hierover al een klacht geplaatst bij glaspunt. Zij hebben het geplaatste glas echter laten beoordelen door de glaszetter van het plaatsingsbedrijf. Een slager die zijn eigen vlees dus keurt....en die blijft volhouden dat het wel hr++ glas betreft.
    Terwijl in een eerder contact met glaspunt nog 150 euro wilde crediteren op de nota. Heel vreemd dat je nu beweerd dat het juiste glas zou zijn geplaatst. In de sponning staat een code die het bedrijf ook heeft. Een andere glasbedrijf geeft advies code aan dat het gewoon dubbel glas betreft. Ze weigeren de klacht op te lossen

    Sterke punten
    Verkopen en liegen

    Zwakke punten
    Oplossen klachten

    Komt afspraken niet na,

    Na eindeloze keren afspraken gemaakt te hebben voor herstel van stormschade van afgelopen februari , nog steeds niet hersteld.
    De ene keer verkeerd glas bestelt ,de andere keer kon de betreffende glaszetter het niet plaatsen,omdat er een wasmachine onder het raam ston,of ik die zelf maar even weg wou zetten,op een stukje glas in lood reparatie wacht ik nog steeds,zijn onkundig als het iets anders is dan nieuwbouw,ik weet dat het moeilijk vakbekwaam personeel te vinden, maar de mensen die bij hun rondlopen zijn ronduit slecht,onbekwaam en nog arrogant en brutaal ook.

    Sterke punten
    In het niet na komen van afspraken

    Zwakke punten
    Niet leveren wat ze moeten doen,slecht werk,onbekwaam personeel,

    Oplichting!!!

    Ruitje voordeur laten vervangen en natuurlijk betaald.. Een jaar later komt een deurwaarder aan de deur voor n niet betaalde ruit?????? Gelukkig wel nog een bankbetaalbewijs maar n heel gedoe met veel stress als gevolg. Never nooit meer glaspunt.....administratieve rotzooi is t daar.

    Zwakke punten
    Zaken niet op orde

    Na 5 maanden nog geen glas......

    Na 5 maanden nog geen geen nieuw glas, een aaneenschakeling van niet terug bellen, verzetten van afspraken, je aan het lijntje houden. Voor glaspunt is het kennelijk de norm.

    Zwakke punten
    Het duurt veel te lang voordat geleverd wordt en er gaat uren en ergenis in zitten om er achteraan te zitten, anders gebeurt er helemaal niets.

    Administratieve OPLICHTERS

    Als je een offerte opvraagt. Is dit een bevestiging!! Doe het niet!!

    Sterke punten
    Geen maar kunnen goed rekeningen sturen

    Zwakke punten
    Alles!!

    Oplichters

    Slecht

    Sterke punten
    Ongelofelijk!!!

    Zwakke punten
    Alles

    Glaspunt OPLICHTING!!!

    Als je klokt op offerte betekend dit: opdracht. Vragen voor een wc ruitje 200 euro en voor een hr glas van 1 x 1.30 300 euro. Als je dan niet wil tekenen voor de prijs. Zegt de opmeten dat dit alleen voor het meten is. Maar de rekening wordt meteen gestuurd! Niets geleverd. Ja wel veel gezeik tot aan de deurwaarder toe!! Begin er niet aan!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Niet nagekomen afspraken

    Het begon al met het niet terugbellen. Vervolgens een offerte die veel te laat kwam. Na het inmeten probeerde men er ineens een hoge toeslag door te drukken omdat de ruit moeilijk bereikbaar zou zijn, hetgeen beslist niet het geval is.
    Kortom: onbetrouwbarte partij; geen zaken mee doen!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Niet nakomen van afspraken en vervolgens nog eens sneaky de prijs verhogen

    NIET DOEN!

    Vijftien werkweken gewacht op een ruitje van 17 x20 cm...vier keer iemand aan de deur gehad met het verkeerde glas en uiteindelijk een extreem hoge rekening van ruim
    €180,- (!!)voor dit kleine ruitje.
    Glas.nl moet zich diep schamen door zo met haar klanten om te gaan. Ik zou als glaszettersbedrijf hier mijn goede naam niet aan willen verbinden! Deze slechte service straalt ook op het bedrijf af die het glas komt zetten. Dit was 1x maar nooit weer!!

    Sterke punten
    Helaas geen!

    Zwakke punten
    Zie reactie

    Vreemde praktijken

    Offerte via glaspunt ontvangen voor een raam op basis vam doorgrgeven maten. Deze was 730 euro. Er moest nog ingemeten worden waarbij een concurrent werd gestuurd( dese had ook een offerte afgegeven van 250 euro meer). Dus ik vroeg hoe het kan dat glaspunt hun stuurt maar sei duurder zijn. Dat zou volgens de concurrent net anderson moeten zijn omdat glaspunt er een % bovenop doet. Na 2 weken niets gehoord te hebben kreeg ik de definitieve offerte van 1780 euro!?!? Na reactie via mail niets meer vernomen . Heb nu het raam voor 800 laten vervangen bij een ander bedrijf. Mijn advies: laat glaspunt links liggen

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Offreren prijs om voet tussen deur te krijgen

    administratieve oplichting

    Het bedrijf vraagt een aanbetaling van 40% en als je de eindfactuur krijgt staat hier het bedrag voor 100% om te betalen. Ook de betaallink is 100%

    Sterke punten
    Aardige glaszetters

    Zwakke punten
    Administratie

    Glaspunt oplichters

    Origininele rubbers niet terug plaatsen.

    Op de bon 4 mm terwijl in het echt 3 mm geplaatst is.

    Op de website 9,2 cijfer terwijl het overgrote deel negatief is, incl personeel.

    Overwerken en niet uitbetaald krijgen.

    Tonnen € uitgeven aan internet reclame en dan het leeuwendeel door partners laten doen.

    Elk glasbedrijf spuwt ze uit, incl klanten.

    Sterke punten
    Personeel en klanten onder druk zetten

    Zwakke punten
    Normaal bedrijf zijn

    Dubbelzinige communicatie met achteraf hoe rekeningen

    "Onbetrouwbaar, waardeloos, extreem duur en slechte service "
    Heel onduidelijke offertes gekregen. Meermaals telefonisch en via mail om uitleg gevraagd m.b.t. de definitieve totaal prijs en benoemd dat we niet voor verrassingen wilden komen te staan. Slechte communicatie tussen degene die het glas heeft opgemeten en degene die het glas zou plaatsen. Na inmeten lange levertijd van het glas. De monteur (die te laat was) uitte veel frustratie omtrent de zaken die de inmeter toegezegd had aan de klant. Het werk werd afgeraffeld (rommel achtergelaten, onzorgvuldig gekit waardoor dezelfde dag nog kieren zichtbaar waren in het kitwerk, beschadigde glaslatten gebruikt). Wij bestellen hier nooit meer glas danwel service. Onduidelijke communicatie en asociale houding wanneer om uitleg wordt gevraagd van de facturen. Absoluut niet klantvriendelijk en ontzettend over-priced voor de service die je krijgt.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar, waardeloos, extreem duur en slechte service

    erg onduidelijk

    een Noodraam kost 200 euro wat ze op dat moment van plaatsen niet vertellen! Daarna contact gehad met glaspunt, ze zouden t uitzoeken wat er mis was gegaan, maar ipv dat ze t uitzochten kreeg ik het incassobureau achter me aan kosten hoog opgelopen

    Sterke punten
    Heel onaardig

    Zwakke punten
    onfatsoenlijk en onduidelijk

    Waardeloos bedrijf die afspraken niet nakomt en te duur

    Waardeloos bedrijf. Veel te duur, rekening achteraf dubbel zo hoog. Komen hun afspraken niet na, meerdere keren daarover contact gezocht maar ze reageren nergens op waardoor je ineens met een grote schuld zit.
    Zeer onvriendelijk
    Bedrijf is bekend bij tros-radar

    Jammer dat ik als beoordeling geen 0 sterren kan geven.

    Sterke punten
    Hebben ze niet

    Zwakke punten
    Communicatie is slecht, bedrijf reageert nergens op, en als ze al reageren dan is het zeer onvriendelijk

    Bizar hoge prijzen en hele slechte service

    Bizar hoge factuur voor noodreparatie van 5 minuten (ruim 300 euro). Onvriendelijk aan de telefoon. Slecht ingericht administratief proces. Ontvang van een factuur die ik in januari heb voldaan vandaag voor de 3e keer een herinnering. Super slecht bedrijf. Heb er geen woorden voor.

    Sterke punten
    Niet kunnen ontdekken

    Zwakke punten
    Slechte service, bizarre prijzen en vele fouten in administratief proces.

    Niet doen!

    Waardeloos!! Komen nooit afspraken en beloftes na. Leveren broddelwerk. Zelfs hun administratie kunnen ze niet op orde krijgen! Ga nooit met deze waardeloze organisatie in zee!!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles is zwak.

    Ben helemaal klaar met ze!

    Allesbehalve een snelle service en niet klantvriendelijk. Je kunt beter met een lokale glazenzetter contact opnemen. Zij zitten er als schakel tussen en dat leidt alleen maar tot een hogere prijs en miscommunicatie. Belde ze weer omdat door poging tot inbraak 1 van de eerder geplaatste ruiten die pas een keer na 2 maanden was geplaatst was beschadigd. Het betreft melkglas en wil vanwege eenheid met hetzelfde type via hen dezelfde ruit bestellen. Ik heb zojuist opgehangen vanwege onvriendelijke toon. Ik weiger mijn geld uit te geven aan deze club. Dan maar niet exact dezelfde type ruit in plaats van alle ergernissen die ik nog zie komen.

    Zwakke punten
    Klantonvriendelijkheid en lange levertijd.

    Nemen klant niet serieus

    En eindelijk (oktober 2019) is het laatste ontbrekende voorzetraam geleverd!
    Zo'n 9 maanden zijn er bijna verstreken sinds ik akkoord heb gegeven op offerte een offerte van Glaspunt
    Ik vind het met geen pent te beschrijven dat ik als klant van Glaspunt zo lang heb moeten wachten op de totale oplevering.

    1. Ik heb na 4 maaden moeten bellen of Glaspunt de order nog op de plank had liggen
    2. Ik heb diverse keren gebeld wanneer de installatie zou plaatsvinden en van alle toezeggingen dat ik terug zou worden gebeld is er slechts 1x teruggebeld.
    3. Ik ben niet te spreken over 'grove aflevering' van het werk, niet netjes afgekit, gescheurd raamkozijn etc.
    4. De naadafdichting van het laatst geleverde voorzetraam is niet aansluitend en slordig. Dit zag ik helaas pas nadat de monteur vertrokken waren.
    5. Heb 3x verlof moeten openemen voordat alles rond was na 9 MAANDEN!

    Al met al dieze oplevering van Glaspunt verdient niet de schoonheidsprijs.
    Wat Glaspunt meldt op de website "Onze jarenlange ervaring en goed opgeleide mensen staan garant voor betrouwbare service en hoge kwaliteit" . Ik weet niet waar dat vandaan komt.

    Sterke punten
    Excuses, na een afronding na 9 maanden en geen enkele compenstatie

    Zwakke punten
    Mijn review zegt genoeg.

    Snel verdiend

    Binnen 20 minuten mijn ruit gedemonteerd en weer terug geplaatst! Kosten ! 375€! Mijn advocaat is nog goedkoper per uur!

    Zwakke punten
    Oplichters

Bezoek Glaspunt

Schrijf een review