Online glas bestellen | Glaskoning.nl
Glas bestellen via internet, het kan! Bij Glaskoning.nl bestelt u enkel glas, dubbel glas en spiegels voor de allerlaagste prijs. Bekijk direct het aanbod!
Alles was kut. Levering niet goed en kregen niet een volledige douchedeur. Als je belt geven ze je doodleuk de schuld van alles. Uiteindelijk sturen ze doodleuk een nieuwe offerte voor een nieuwe deur. Om te janken zo slecht.
was inmiddels al onderweg naar Ede om mijn geld of glas te halen chauffeur was er pas om 10.45 uur geen belletje of wat ook. Mijn vrouw was toevallig thuis anders hadden ze het zeker voor de deur gekwakt. Er was iemand ziek geworden. Ik ben inmiddels ziek van hun. Ze hebben mazzel dat ik niet inmiddels was aangekomem in Ede anders hadden ze daar een glasbestelling moeten opnemen. Koop hier niks!!!
Na 2 maanden te wachten op glas loze beloften wederom vertragen levering uiteindelijk datum gekregen voor levering. zit je te wachten vrij genomen maar eens gebeld telefonisch niet bereikbaar. Order wilden ze er niet uithalen.
Dit bedrijf kan je geen bedrijf noemen koning van list en bedrog niet van glas
Laat je niet verleiden door de prijs, je kunt je glas beter ergens anders bestellen. De levertijd was prima (binnen 14 dagen) maar:
1. het glas was niet recht (het snijvlak loopt rond) en niet haaks afgesneden.
2. Ze houden rekening met de ventilatieroosters, het formaat hiervan trekken ze af van de glas maat. Ik heb 7 dezelfde ruiten (alle 7 hetzelfde formaat) waarvan er 2 waren uitgerust met een ventilatierooster. De 5 ruiten zonder ventilatierooster passen prima maar de ruiten met ventilatierooster zijn eigenlijk zo'n 5mm te kort in de hoogte, dit hebben ze dus verkeerd opgemeten.
Ik heb contact met ze gezocht om het in ieder geval te melden en een klacht in te dienen. Het enige wat ze doen is zich verschuilen achter hun toeleverancier terwijl ik een overeenkomst heb met de Glaskoning. Ook zeggen ze het spijtig te vinden en ze geven het door aan de leverancier. Voor toekomstige leveringen krijg ik 5% korting. Daar kun je wat mee. Gelukkig heb ik nog altijd de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij de Europese Commissie (serieus, het staat op hun website: https://www.glaskoning.nl/klantenservice/).
Toffe lui, bezint eer ge begint, ik koop er niet meer.
Zwakke punten slechte kwaliteit, nog slechtere service
2 dagen voor de kerst bevestiging v order ontvangen, maar liet in de kerstperiode via mail een wijziging weten. Echter wijziging kon niet worden doorgevoerd omdat alles al in productie was. Maar levering was pas eind januari. Pech dus nogmaals een extra bestelling gedaan.
Op dag van levering is om 6:00 even snel een mailtje naar mij gestuurd dat de levering niet tussen de eerder afgesproken tijden 11:00-13:00 zal plaatsvinden, maar eenzijdig vervroegd dat levering tussen 7:00-9:00 zal zijn. Vooraf tevergeefs getracht, middels mails en bellen, duidelijk te maken dat, nu mij geen redelijkheid wordt gegund, dit voor mij niet mogelijk is. Evengoed heeft Glaskoning omstreeks 7:15 en zonder instemming van de klant het glas onbeheerd op de openbare weg gezet. Glaskoning is niet helemaal op de hoogte dat juridisch gesproken geen sprake is van een levering.
nb niet mijn gewoonte om negativiteit weg te schrijven, maar vind dit gewoon een stijlloos bedrijf
Schandalig
Alles was kut. Levering niet goed en kregen niet een volledige douchedeur. Als je belt geven ze je doodleuk de schuld van alles. Uiteindelijk sturen ze doodleuk een nieuwe offerte voor een nieuwe deur. Om te janken zo slecht.
Sterke punten
Klant beledigen
Zwakke punten
Problemen oplossen
Dennis van glaskoning
Dennis is de directeur en is een vuile huichelaar eerste klas, vertrouw hem niet is zeer onbetrouwbaar
Sterke punten
Liegen en bedriegen
Na twee maanden nog steeds geen levering - geen reactie via mail.
Reeds drie mails gestuurd... geen antwoord..
Twee maanden geleden besteld en heb verder nooit meer iets vernomen...
Sterke punten
website voor bestelling was makkelijk
Zwakke punten
Geen communicatie.
Valse informatie over levertijden.
oplichters bedriegers liegbeesten
was inmiddels al onderweg naar Ede om mijn geld of glas te halen chauffeur was er pas om 10.45 uur geen belletje of wat ook. Mijn vrouw was toevallig thuis anders hadden ze het zeker voor de deur gekwakt. Er was iemand ziek geworden. Ik ben inmiddels ziek van hun. Ze hebben mazzel dat ik niet inmiddels was aangekomem in Ede anders hadden ze daar een glasbestelling moeten opnemen. Koop hier niks!!!
Sterke punten
liegen
Zwakke punten
is teveel voor dit forum
niet leveren glas en liegen
Na 2 maanden te wachten op glas loze beloften wederom vertragen levering uiteindelijk datum gekregen voor levering. zit je te wachten vrij genomen maar eens gebeld telefonisch niet bereikbaar. Order wilden ze er niet uithalen.
Dit bedrijf kan je geen bedrijf noemen koning van list en bedrog niet van glas
Sterke punten
liegen
Zwakke punten
eerlijkheid
Toch niet leveren terwijl er een bezorgdag/ datum gemaild is.
Bestelling geplaats, nog steeds niet geleverd.
Ik krijg mail met leverdatum, en tijd maar er komt NIETS !
Telefoon nemen ze niet op , mail reageren ze niet.
Diep triest, spijt van bestelling, zal mijn geld wel kwijt zijn...
Sterke punten
?
Zwakke punten
Levertijd
Reactietijd mail
Telefoon nemen ze niet op.
Zeer slecht
Twee maanden wachten op twee kleine ramen!
Ook nog eens te duur vond ze op internet veel goedkoper
Sterke punten
Niks kopen hier
Cursus communicatie
Na 1 maand geenlevering , geen nieuws. Noch via mail, noch telefonisch bereikbaar. Lijkt wel een spookfirma geworden.
Sterke punten
Goed communicatie voor de verkoop
Zwakke punten
GEEN COMMUNICATIE, NA VERKOOP !!!!!
bezint eer ge begint
Laat je niet verleiden door de prijs, je kunt je glas beter ergens anders bestellen. De levertijd was prima (binnen 14 dagen) maar:
1. het glas was niet recht (het snijvlak loopt rond) en niet haaks afgesneden.
2. Ze houden rekening met de ventilatieroosters, het formaat hiervan trekken ze af van de glas maat. Ik heb 7 dezelfde ruiten (alle 7 hetzelfde formaat) waarvan er 2 waren uitgerust met een ventilatierooster. De 5 ruiten zonder ventilatierooster passen prima maar de ruiten met ventilatierooster zijn eigenlijk zo'n 5mm te kort in de hoogte, dit hebben ze dus verkeerd opgemeten.
Ik heb contact met ze gezocht om het in ieder geval te melden en een klacht in te dienen. Het enige wat ze doen is zich verschuilen achter hun toeleverancier terwijl ik een overeenkomst heb met de Glaskoning. Ook zeggen ze het spijtig te vinden en ze geven het door aan de leverancier. Voor toekomstige leveringen krijg ik 5% korting. Daar kun je wat mee. Gelukkig heb ik nog altijd de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij de Europese Commissie (serieus, het staat op hun website: https://www.glaskoning.nl/klantenservice/).
Toffe lui, bezint eer ge begint, ik koop er niet meer.
Zwakke punten
slechte kwaliteit, nog slechtere service
SLIKKEN - OF - STIKKEN - Verkoper idd GLASJOKERS !!!!
2 dagen voor de kerst bevestiging v order ontvangen, maar liet in de kerstperiode via mail een wijziging weten. Echter wijziging kon niet worden doorgevoerd omdat alles al in productie was. Maar levering was pas eind januari. Pech dus nogmaals een extra bestelling gedaan.
Op dag van levering is om 6:00 even snel een mailtje naar mij gestuurd dat de levering niet tussen de eerder afgesproken tijden 11:00-13:00 zal plaatsvinden, maar eenzijdig vervroegd dat levering tussen 7:00-9:00 zal zijn. Vooraf tevergeefs getracht, middels mails en bellen, duidelijk te maken dat, nu mij geen redelijkheid wordt gegund, dit voor mij niet mogelijk is. Evengoed heeft Glaskoning omstreeks 7:15 en zonder instemming van de klant het glas onbeheerd op de openbare weg gezet. Glaskoning is niet helemaal op de hoogte dat juridisch gesproken geen sprake is van een levering.
nb niet mijn gewoonte om negativiteit weg te schrijven, maar vind dit gewoon een stijlloos bedrijf
Zwakke punten
slechte communicatie